Klacht: Onbekende product , maar wel gewon te koop in de webshop

op 02 september 2014 over Conner & Davis in de categorie Verzekering

Volgens u medewerkers van de Connexxion klanten service kunnen er alleen abonnementen gekocht worden in de webshop. Ik heb echter een saldo opwaardering van €50 gekocht.Helaas is mijn zoon zijn kaart verloren voordat de €50 erop gezet zijn . Ik heb inmiddels een vervangende kaart, Ik wil graag de nieuwe kaart opwaarderen met deze €50. Restitutie of product annuleren kan niet ( product wordt niet genoemd) Het product is wel degelijk van Connexxion en is gewoon te koop in de webshop. Ik heb inmiddels al meerdere keren contact gehad en loop iedere keer tegen een muur omdat er wordt aangegeven dat er geen € 50 saldo opwaardering product is.

Ik heb een order bevestiging gekregen en de €50 is van mijn rekening af geschreven. Toch bestaat het product niet volgens de Connexxion klanten service.

De €50 euro gewoon kan bijschrijven op de kaart. Maar het meest irritante aan is de onwetendheid van klanten service van Connexxion. Deze moeten gewoon beter naar de klant luisteren en niet zo maar wat zeggen.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Conner & Davis

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Conner & Davis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ahoogerw