Klacht: Het reparen van telefoon na valschade

op 18 september 2012 over Conner & Davis in de categorie Verzekering

Halverwege augustus viel mijn iPhone 4S uit mijn zak. Pech, glas gebroken en opeens ging de batterij ook in record tempo op. Gelukkig was ik via safe en sure verzekerd voor val + waterschade. Echter met een snelle google werd ik al iets zenuwachtiger, een stapel klachten over dit verzeker bedrijf. Maar met vol goede moed besloot ik een poging te wagen. Mijn telefoon werd op 24 augustus ’s ochtends opgehaald en de koerier riep nog vrolijk over 10 werkdagen heb je hem zeker terug. Dus kon ik weer met een gerust hart en smile op mijn gezicht verder. Na een week begon ik me toch wel een beetje ongerust te maken. Geen bericht meer gehad, geen status, helemaal niets. Dus op 29 augustus besloot ik te mailen met de vraag wanneer ik informatie zou ontvangen betreft mijn telefoon. Een overzicht van de kosten zijn op den duur ook altijd wel handig. Nog geen uur later kreeg ik bericht dat mijn telefoon bij de reparateur was. Há, dat is fijn! Een week later, nog steeds geen telefoon, dus besloot ik weer te mailen. Geen response. Daarop besloot ik om 12 september te bellen en kreeg ik het bericht dat mijn telefoon naar een andere reparateur was omdat de eerste hem niet kon maken. Nu zou mijn toestel worden omgewisseld. Vandaag 18 september heb ik weer gebeld om de status op te vragen, want hoe moeilijk kan het zijn om een toestel om te wisselen? Hierop zou de dame aan de telefoon, contact op nemen met de reparateur en daarna met mij. Ik werd net terug gebeld dat eind volgende week mijn telefoon waarschijnlijk weer bij mij zou zijn. Kortom betekend dit dus dat ik bijna anderhalve maand zonder telefoon zat en dat het omwisselen van een telefoon drie weken duurt.

Ik wil mijn telefoon omgewisseld of met het gebarsten scherm zo snel mogelijk terug. Want als ik naar een niet officiële reparateur was gegaan had het me hoogstwaarschijnlijk 20 euro meer gekost maar was ik mijn telefoon hoogstens een uur kwijt geweest.

Kortom hun service, snelheid is hooguit laks.

Alle klachten die gemeld zijn door fnkdlfnk