Klacht: Connect Complete storing

op 09 oktober 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is een algemene storing gestart op donderdag 6 oktober , in de vroege ochtend. De storing is geweest: om de uur , daarna weer opstarten van het systeem , duur ongeveer 20 min. Deze storing heeft geduurd t/m zaterdag 8 oktober 24.00 uur. (of later , T.V uitgezet)
Zondag ochtend , goed.
Meerdere keren gebeld. Kreeg storing beeld , van de medewerkers dat het in mijn huis was, o.a adapter versterker kapot en telefoon aansluiting niet goed bij de modem.Pas OP vrijdag avond ( dit is aan de late kant , meerdere klachten in de straat?) de mededeling dat de storing optrad in de wijk kast installatie. Het zou op zaterdag om ongeveer 12.00 uur verholpen zijn. Dus nog niet!.
Het is vervelend als het bij mijn dagelijkse activiteiten niet i.o. is.
Doe o.a. verhuur bij de Club. De klanten kunnen mij niet bereiken.
Mogelijke ga ik voor de vaste telefoon naar een ander aanbieder.
Verzoek : graag een compensatie regeling ?

Groeten, Jaap Wierema , Klantnummer 13434008

Gewenste Oplossing:

Een betere klanten ( storing ) service.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jakob1