Klacht: Condensorfilter

op 14 december 2017 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Wij hebben een droger van Whirlpool maar helaas ben ik niet tevreden over deze droger er zit een zeer slechte condensorfilter in.
Na drie uur is de was nog niet droog. De condensor filter is van zeer slechte kwaliteit. (filter slaat door waardoor iedere maand de condensor verstopt is).In mijn kennissenkring hoor ik het van meerdere mensen dat ze hetzelfde probleem hebben met de condensorfilter. Vervolgens belt mijn man op en legt het probleem voor aan een medewerker van whirlpool vervolgens zegt hij dat het probleem niet bekend is bij jullie en kijk maar bij de handyman voor een nieuwe condensorfilter. Wel vreemd dat het niet bij jullie bekend is maar jullie komen wel met een nieuw type condensorfilter die er stukken beter en degelijker uitziet op de markt voor onze type droger. Raar toch als die wat erin zit toch zo goed is wat komt er dan een verbeterde versie op de markt.
Het stelt me teleur dat deze droger het helaas niet naar wens doet.
We waren altijd tevreden over Whirlpool hebben er ook altijd wasmachines van, nooit problemen mee gehad dat mag gezegd worden maar deze droger is met deze condensorfilter een miskoop. Helaas………..

Ik zou tevreden zijn wanneer Whirlpool ons tegenmoet komt in de kosten van een vervangende condensorfilter.(type Green 850 )

Met Vriendelijke Groet,

Danielle van de Wall

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pie2016