Klacht: Condens in watermeter koffiezetapparaat

op 31 juli 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het koffiezet apparaat van Philips werkt niet naar wens .na aankoop was het eenprobleem om te zien hoeveel water er in zat omdat het apparaat aan de boven zijde onder het deksel de watermeter heeft .dus hebben het opgelost door een lagere plaats te geven in de keuken . Maar nog is het niet te zien doorde condens vorming in het apparaat . En nog een nadeel de kan is moeilijk leeg te schenken , al met al een reden om een ander aan te schaffen

Gewenste Oplossing:

Wij zouden te vreden zijn als de watermeter aan de buitenkant afleesbaar zou zijn . En het model kan gewoon prettig zou schenken Nu moet je de kan echt op z'n kop houden om hem leeg te schenken

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Wim Van Valkenhoef