Klacht: Computer naar reparatie en komt defect terug

op 19 oktober 2016 over Computer Selection in de categorie Computerwinkels

Mijn laptop is bij dit bedrijf in reparatie gebracht omdat er een plugje van de koptelefoon uitgehaald moest worden. Dit zou €35,00 bedragen voor onderzoekskosten en het plugje zou eruit worden gehaald. Het zou max. 5 dgn. duren dat de laptop klaar was. Na 3 wkn zelf gebeld, omdat we nog niks hadden gehoord van het bedrijf. Uiteindelijk bleek de laptop bij iemand thuis te liggen, i.p.v. bij het bedrijf. De laptop opgehaald, maar kregen een rekening mee terwijl dit n.v.t was omdat het probleem niet was verholpen. Na het ophalen van de laptop + dag aan de lader te hebben gelegen werkte de laptop niet. Hij startte niet meer op. Zelf heb ik gebeld naar het bedrijf met dit bericht en vertelde me dat ze niet aan de software hebben gezeten. Dit geloofde ik niet, omdat me laptop het nog altijd had gedaan. Ik weigerde de rekening te betalen. Na lang telefonisch lastig vallen bij mijn vader hebben we de rekening uiteindelijk betaald omdat we van het gezeur af wouden zijn. Maar mijn laptop is nog steeds defect… en dat is geen fout van mijzelf.

De €35,00 terug, en een tegemoet koming omdat de laptop defect is.

Alle klachten die gemeld zijn door NaomiSteenbakkers