Klacht: Communicatie na aardbeving kos

op 25 juli 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na diverse jaren een reis geboekt te hebben via sunweb is het voor ons over en uit met deze waardeloze organisatie. Wij voelden ons na de hevige aardbeving en enorme naschok echt door hen in de steek gelaten. We hebben in een persoonlijk gesprek aangegeven dat we ons zoals zovelen met ons absoluut niet meer veilig voelden en naar huis wilden na verschillende nachten buiten het hotel doorgebracht te hebben wij kregen in dit gesprek de melding dat ze hierin niets voor ons konden betekenen en dat ze geen extra vluchten konden regelen. De letterlijke woorden van de hostess waren: het is een natuurverschijnsel en ik heb ook slecht geslapen. Daarop hebben wij zelf terugvlucht geboekt. Als klap op de vuurpijl staat er twee uur na ons gesprek op deze pagina dat er een daags erop een vliegtuig vanuit rodos komt met 80 lege plaatsen voor sunweb klanten. Jullie kunnen mij niet wijsmaken dat dit twee uur eerder bij ons gesprek nog niet bekend was. Voor ons nooit meer boeken via sunweb.

Gewenste Oplossing:

Wanneer onkosten van de geboekte terugreis vergoed worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

2 maanden geleden - Beste mevrouw/meneer, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en doorgestuurd naar de collega's van Customer Support. Zij handelen uw klacht verder af. Binnen 4 weken sturen zij u een ontvangstbevestiging/reactie. Met vriendelijke groet, Team Webcare Sunweb

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 03 augustus 2017 om 09:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door A.m.a.m