Klacht: Communicatie

op 06 oktober 2016 over Fintrex bv in de categorie Adviezen

Hoeveel mensen bemoeien zich wel met 1 vacature? Ik heb wel contact gehad met 5 verschillende mensen. En opeens moest alles in een rap tempo. Dinsdag gebeld, woensdag test, telefoongesprek en nog een gesprek via FaceTime. Donderdag op gesprek, vrijdag aangenomen en dat is niet zo erg, maar twee uur nadat ik gehoord had dat ik mocht beginnen heb ik gebeld dat ik het niet ging doen omdat ik nog iets had lopen.( Dat was trouwens een moeilijke beslissing) De toon die de mevrouw van Fintrex aansloeg in mijn voicemail daar was ik niet echt blij mee. Omdat ze mij niet goed begrepen hadden werd ik in de voicemail afgekat. Ze dacht dat ik op de uitslag wilde wachten van het andere gesprek en dan pas beslissen, maar ik heb gewoon voor mijn gevoel netjes aangeven dat ik voor die andere baan koos. Nu kreeg ik te horen dat ik niet te bereiken ben. Ik heb die bewuste vrijdag 2 keer telefonisch contact gehad, alleen niet met deze mevrouw. Ik heb gewoon terug gebeld op het nr dat mij die bewuste vrijdag gebeld had. Je weet niet eens bij wie je moet zijn!!! Alles moet snel, want anders ….. En je moet iedere minuut van de dag te bereiken zijn. Zelf zijn ze ook niet altijd te bereiken heb ik gemerkt. Dus Fintrex ik wil niet te boek staan als een onbetrouwbaar iemand, want dat ben ik niet. Ik heb netjes gebeld en nee ik ben niet iedere minuut van de dag bereikbaar.

Excuses

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fintrex bv over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fintrex bv in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fintrex bv een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fintrex bv

Heeft op 07 oktober 2016 om 12:57 geantwoord

Hoi Els,

Vanmorgen heeft de betreffende consulente je telefonisch benaderd.
Wij hopen dat dit contact naar tevredenheid is verlopen.
Succes met je andere sollicitatie en zoals besproken is helpen wij je graag aan een leuke match mocht je andere gesprek niet leiden tot een nieuwe baan.

Groet en een fijn weekend alvast gewenst.
FINTREX RECRUITMENT

Alle klachten die gemeld zijn door Koopjes1