Klacht: comfortclas geboekt en te weinig beenruimte

op 07 september 2015 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

5 x comfortclass geboekt naar Curacao 1 plaats geen beenruimte omdat er een kast voor staat in dat toestel. Je kan dus niet je benen strekken terwijl je juist daarvoor extra betaald.

Klacht gemeld en dit als antwoord ,

Vind dit echt te kort door de bocht mede ook dat er meerdere klachten over komen .

Multimediabox
Dit kastje is vanuit de fabriek gemonteerd op diverse posities in het vliegtuig en dient voor het persoonlijke audio- en videosysteem van een aantal stoelen. KLM is door vele reacties van de passagiers attent gemaakt op het feit dat dit ongemak veroorzaakt. Er wordt naar een oplossing hiervoor gezocht. Als het vliegtuig niet is volgeboekt, zullen wij hier zoveel mogelijk rekening mee houden bij het toewijzen van de stoelen. Ik begrijp dat er geen andere stoel kon worden aangeboden en dat u teleurgesteld bent in het geboden comfort.

Geen restitutie
De beenruimte wordt gemeten vanaf uw stoel tot aan de rugleuning van de stoel voor u. De ruimte onder de stoel wordt hierbij niet meegerekend. Daarom kan ik u helaas geen restitutie aanbieden. Ik begrijp dat dit een teleurstellende mededeling is en het spijt mij dat ik u niet positiever kan berichten.

Heeft u nog vragen?
Neem bij vragen gerust contact met ons op. Wij zijn op werkdagen van 8:30 tot 18:00 uur bereikbaar op 020-5459780.

PASSENGER BUSINESS

Dat er een financiele compensatie is voor die plek op 11 E .

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mattysom