Klacht: combimagnetron met ordernummer 2 0023 055963

Ik heb een keuken gekocht uit de showroom. Er was de bedrag afgesproken van 6000 euro voor dit showroom model, inclusief afzuiger, ijskast, afwasmachine en combimagnetron. Combimagnetron stond niet in de showroom, maar de verkoper heeft verteld dat combimagnetron hoort bij de keuken en wordt ook geleverd. Bij tekenen van leveringsdocumenten kwam een andere verkoper, en die vertelde opeens dat combimagnetron hoort niet bij deze keuken, maar een oven, en die oven staat nu in de andere filiaal. Opeens kwam een derde verkoper naar ons toe, hij zei dat wij kunnen deze keuken kopen zonder oven voor de prijs van 5500 euro. Daarmee zijn wij akkoord gegaan. En hij kwam meteen met de verhaal dat hij zal voor ons super leuke aanbieding doen van combimagnetron van Siemens, dat product hebben wij niet gezien, hij kwam met de foldertje waar een foto stond, beschrijving en prijs van de product van 1899 euro. Hij zei dat wij een korting van 600 euro op die combimagnetron als wij meteen tekenen. Onder indruk van deze verkooppraatje heb ik getekend, maar toen ik thuis kwam en ging googelen naar deze product, het blijkt dat deze combimagnetron van Siemens staat in alle winkels voor 1000 euro.

Ik voel me zwaar belazerd. Deze product heb ik niet gezien, die stond niet in de winkel, ik heb alleen folder van de product gezien. Volgens Nederlandse wetgeving bij dit soort aankopen mag u binnen twee weken het teruggeven en de verkoper moet geld terugbetalen. Bij deze verzoek ik uw bestelling van combimagnetron met ordernummer 2 0023 055963 te annuleren en aanbetaalde bedrag van euro 300, 00 terug storten of te verrekenen met de keuken en badkamerartikelen.

Er is sprake van misleiding beloofd is een korting, een korting is gegeven op de bruto prijs de netto prijs inclusief is de prijs die overal elders wordt betaald ergo geen korting terwijl dit is toegezegd.

Product stond niet in winkel, dus kan worden beschouwd als internetaankoop. Hiervoor geldt een bedenktijd van 2 weken.

Als deze combimagnetron met ordernummer 2 0023 055963 wordt geannuleerd en Brugman gaat aanbetaalde bedrag van euro 300, 00 terug storten of te verrekenen met de keuken en badkamerartikelen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

3 maanden geleden - Beste mevrouw Liaksa, Wij hebben uw klacht ontvangen en vinden het zeer jammer dat u niet tevreden bent over deze aankoop. Uw verzoek is opgepakt door onze klantenservice en wij zullen hierover zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 24 juli 2017 om 14:21 geantwoord

Beste mevrouw Liaksa,

Naar wij hebben begrepen heeft ons filiaal uw partner afgelopen week gesproken over uw klacht. Hierbij is afgesproken dat u nog een reactie aan het filiaal zou geven op hetgeen besproken is. Graag vernemen zij uw reactie, mocht u dat nog niet gedaan hebben inmiddels.

Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door regina.laksa@gmail.com