Klacht: colportage/misleiding

op 29 juni 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Gisteren kwam er een bijzonder opdringerige mevr. aan de deur, zij wilde de glasvezel co troleren. Want die was door Vodafone geregeld. Nee, zei ik door een officieel glasvezelbedrijf. nee, maar ze stond er op om in mijn meterkast te kijken. Ik heb haar pasje gevraagd, vodafone pasje. Oké alleen de meterkast. Maar………………. toen kwam de ware reden aan bod, (dit vermoedde ik reeds). Ik ben bij KPN tot mijn grote tevredenheid. Maar, nee, KPN gaf veel storingen zo zei zij mij. Ik heb dit ontkend, maar toen wilde ze mij laten overstappen naar Vodafone. Met veel moeite heb ik haar de deur uitgekregen, maar zij kwam dus onder valste vooorwendsels, n.l. ‘de glasvezel’ controleren. Dit vind ik meer dan schandalig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een excuus van vodafone die haar medewerkers met valse voorwendsels op pad stuurt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door antoinettars