Klacht: Verkeerde kleurenwaaier ontvangen maar geen contact kunnen krijgen; klacht opgelost!

waaier op 10 juni 2013 over Colourtrend in de categorie Internetshops - Interieur

De klacht is naar tevredenheid opgelost. Uiteindelijk toch contact gekregen met colourtrend en de waaier wordt alsnog met spoed opgestuurd.

Heb een kleurenwaaier (RAL K5) besteld en binnen no time een kleurenwaaier ontvangen, echter de verkeerde (K7 bijna 40 euro goedkoper dan de gewenste). Direct een mail gestuurd met de vraag hoe we dit op gaan lossen, ruim een week en 2 andere mails verder, nog geen antwoord ontvangen.

Ik zou graag de juiste kleurenwaaier ontvangen.

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Colourtrend

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Colourtrend nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Colourtrend

8 jaren geleden - Gelukkig is de klacht opgelost. Klacht.nl vraagt 249 eur per maand en dat voor een kleine webwinkel / ondernemer. Dat kost ons eur 3000 per jaar, zoals u begrijpt doen wij dat niet. Men zou eens moeten klagen over klacht.nl Via raadselachtige bv's en postbussen kom je uiteindelijk wel bij de eigenaar terecht. Een klacht staat er voor jaren op en als kleine ondernemer ben je kansloos helaas

Bericht van Colourtrend

8 jaren geleden - Mocht u een klacht hebben email ons dan op [email protected] of bel ons. En als u echt een grove klacht heeft zet dat dan neer op www.klachtenkompas.nl van de consumentenbond. Dat is onafhankelijk en niet zon geldjaagsite als deze

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Colourtrend in behandeling genomen

Bericht van Colourtrend

7 jaren geleden - Geachte Heer / Mevrouw, De webshop heeft zes jaar gedraaid en in verband met moeilijke leverbaarheid is het niet al te soepel gegaan. Het hele internet staat niet vol met klachten, van de duizenden zijn er een paar niet goed gegaan. Het is erg vervelend communiceren via internet, ik ben ook genoodzaakt door de slechte levering met deze webshop te stoppen. Zelf heb ik nog een webshop inderdaad en niet zoals u vermeld, vele webshops, hier gaat ook weleens wat mis, dat zijn alle webshops en het zijn relatief weinig klachten. Jammer dat u ons bedrijf zo slecht in de spotlights zet, wij willen graag altijd alles oplossen en wisten nog geen eens van deze site. Het lijkt mij dat als wij naar tevredenheid uw klacht oplossen de klacht ook kunt verwijderen. Het lijkt mij ietwat overdreven mensen te waarschuwen voor mij. Graag uw oplossing ? En als de klacht is opgelost graag ook even aangeven op de site dat het opgelost is. Mvg Marcel

Alle klachten die gemeld zijn door