Klacht: Colourtrend levert de bestelde producten niet

op 28 juli 2013 over Colourtrend in de categorie Internetshops - Interieur

Op 3-6-2013 heb ik een RAL kleurenwaaier bij Colourtrend.nl besteld. Na weken wachten heb ik meerdere malen per email en per telefoon contact met hun opgenomen. Na mijn eerste telefonisch contact met de eigenaar kreeg ik direct een email binnen dat zij mijn bestelling hebben verzonden en dat mijn product op voorraad is. Echter was er niets verzonden. Ik stuurde daarna weer een email met de vraag waar het product blijft. Toen werd mij verteld dat de laptop waarop de bestellingen stonden in de regen heeft gestaan waardoor deze laptop tijdelijk niet functioneert. Daarna nam ik weer contact op via email en was het verhaal dat de harde schijf is gecrashed en dat ik moet wachten totdat deze gerepareerd is. Ik heb Colourtrend daarna een brief geschreven om mijn geld terug te storten. De brief heb ik gericht naar het adres in x die op hun website staat vermeld. Ik had hier geen reactie op gekregen. Ik emailde weer naar info@colourtrend.nl en  vertelde dat hij in Berlijn woont en dat hij het bedrijf van daaruit leidt. Ik wou de RAL Kleurenwaaier zelf komen ophalen maar dat was dus niet realistisch omdat hij zei dat ik dan naar Berlijn moet komen.
Daarna was het verhaal dat zijn leverancier niet geleverd heeft en dat hij mijn geld terug zou storten. Meteen volgde er een email dat hij het geld heeft teruggestort. HIJ HEEFT NIKS TERUGGESTORT!

Een andere website die ook op hetzelfde ‘spookadres’ staat geregistreerd is www.goedhuysverf.nl . Deze is ook eigendom van dezelfde

Geld terug storten.

Bericht van Colourtrend

4 jaren geleden - Geachte Heer / Mevrouw, Erg vervelend dat het zo loopt, we hebben inderdaad problemen met ral en dat komt vaker voor, u kunt een mail sturen en u ontvangt uw geld direct terug. Sorry voor de vervelende ervaring. Mvg Colourtrend

Reactie van de melder van de klacht @hmed

4 jaren geleden - Colourtrend heeft al eerder gezegd dat zij mijn geld terug zullen storten. Hun eigen website zegt dat zij nog 22 RAL kleurenwaaiers op voorraad hebben. Bij mijn eerste telefonisch contact werd mij ook verteld dat zij die op voorraad hebben en direct zullen opsturen. Daar is echter niks van waar. Daarna werd het verhaal dat hun leverancier de producten niet heeft geleverd. Colourtrend weigert tot op heden mijn geld terug te storten.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Colourtrend

Bericht van Colourtrend

4 jaren geleden - Geachte Heer / mevrouw, Mede door klanten als u is de lol in het bedrijf over. Vanaf heden gaat de webwinkel op slot. Zoals gezegd u kunt altijd uw geld terugkrijgen, u dient even een mail te schrijven. Dan zal ik uw naam hier ook publiceren dat u uw geld heeft teruggekregen

Reactie van de melder van de klacht @hmed

4 jaren geleden - " Colourtrend reageerde op juli 28th, 2013 at 19:00 Geachte Heer / mevrouw, Mede door klanten als u is de lol in het bedrijf over. Vanaf heden gaat de webwinkel op slot. Zoals gezegd u kunt altijd uw geld terugkrijgen, u dient even een mail te schrijven. Dan zal ik uw naam hier ook publiceren dat u uw geld heeft teruggekregen" * van Colourtrend doet zich nu als slachtoffer voor! Ongelooflijk!!! Ik ben degene die voor iets heeft betaald en niets heeft ontvangen. Ik vraag enkel MIJN geld terug. Ik eis niet iets wat van jou is!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Colourtrend nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Colourtrend

4 jaren geleden - Deze meneer heeft zijn kleurenwaaier gewoon gehad. Alle problemen met gecrashte apple en harde schijf niet te repareren (voor eur 600) kloppen, ook de problemen met ral. Uitendelijk hebben we uiteindelijk alles kunnen oplossen. Erg vervelend allemaal dat we een bedrijf 6 jaar runnen en een aantal klanten het nodig vindt bedrijven kapot te schrijven. Me werk is SEO maar ik zal dit niet gebruiken om deze architect kapot te schrijven, dat is mij te laag. Ik hoop dat klanten gewoon mailen en hun problemen met de eigenaar oplossen ipv deze streken.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Colourtrend in behandeling genomen

Bericht van Colourtrend

3 jaren geleden - Geachte Heer / Mevrouw, De webshop heeft zes jaar gedraaid en in verband met moeilijke leverbaarheid is het niet al te soepel gegaan. Het hele internet staat niet vol met klachten, van de duizenden zijn er een paar niet goed gegaan. Het is erg vervelend communiceren via internet, ik ben ook genoodzaakt door de slechte levering met deze webshop te stoppen. Zelf heb ik nog een webshop inderdaad en niet zoals u vermeld, vele webshops, hier gaat ook weleens wat mis, dat zijn alle webshops en het zijn relatief weinig klachten. Jammer dat u ons bedrijf zo slecht in de spotlights zet, wij willen graag altijd alles oplossen en wisten nog geen eens van deze site. Het lijkt mij dat als wij naar tevredenheid uw klacht oplossen de klacht ook kunt verwijderen. Het lijkt mij ietwat overdreven mensen te waarschuwen voor mij. Graag uw oplossing ? En als de klacht is opgelost graag ook even aangeven op de site dat het opgelost is. Mvg Marcel

Alle klachten die gemeld zijn door @hmed