Klacht: niets aangekregen van Colourtrend!!

op 29 april 2013 over Colourtrend in de categorie Internetshops - Interieur

Ik heb op 20/03/2013 een kleurenwaaier besteld via Coulourtrend(x) . Tot op vandaag 29/04/2013 nog steeds geen waaier aangekregen. Ik word al weken aan het lijntje gehouden. Het bedrag van de waaier bedraagt over de 50 euro. schandalig slechte service!!

Tot op heden 05/05/2013 nog niks aangekregen. Coloutrend komt niet met oplossing. Ze zeggen op 26/04/2013 de waaier opgestuurd te hebben opgestuurd maar nog niks aangekregen.

Tot op vandaag 14/06/2013 nog steeds geen oplossing. Wel heb ik ook enkele onaangename emails aangekregen:

———–als u denkt mij op klacht.nl belachelijik te kunnen maken is prima, ik heb u gegevens ook en kan daar heel wat leuke dingen mee doen, die ik nu dan ook ga doen
U zult vandaag meerdere keren uw naam op internet zien terugkomen, kijken hoe u dat gaat vinden, ben bbenieuwd, zal direct ook wat bestellingen op uw naam gaan plaatsen———–

—-u meldt maar wat u wilt doen, wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in
Mijn moeder pakt al jaren deze paketten in en is 1200 uur weer thuis deze zijn gewoon verstuurd
Google je naam maar even over een dag——

geld terugstorten of zo rap mogelijk waaier.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Colourtrend

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Colourtrend nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Colourtrend

4 jaren geleden - Geachte, Het is al vervelend dat er een klacht is, maar u kunt dat wellicht wat vriendelijker vragen ? "Rap die waaier of geld terug !!" dat is een beetje de strekking van uw toon. Wij zijn geen honden. U kunt altijd op ieder moment uw geld terugkrijgen, klachten kunt u gewoon mailen naar info@colourtrend.nl of bellen naar 088 0333040 We bestaan 6 jaar en meer als 7000 klanten gehad, er gaat helaas weleens iets fout Een kleurige groet

Bericht van Colourtrend

4 jaren geleden - Uw "vriendelijke" mails zullen wij niet publiceren, deze laaghartige vorm weigeren wij te gebruiken. Als u klachten heeft zet ze dan op klachtenkompas.nl dat is van de consumentenbond en wat betrouwbaarder als deze website

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Colourtrend in behandeling genomen

Bericht van Colourtrend

3 jaren geleden - Geachte Heer / Mevrouw, De webshop heeft zes jaar gedraaid en in verband met moeilijke leverbaarheid is het niet al te soepel gegaan. Het hele internet staat niet vol met klachten, van de duizenden zijn er een paar niet goed gegaan. Het is erg vervelend communiceren via internet, ik ben ook genoodzaakt door de slechte levering met deze webshop te stoppen. Zelf heb ik nog een webshop inderdaad en niet zoals u vermeld, vele webshops, hier gaat ook weleens wat mis, dat zijn alle webshops en het zijn relatief weinig klachten. Jammer dat u ons bedrijf zo slecht in de spotlights zet, wij willen graag altijd alles oplossen en wisten nog geen eens van deze site. Het lijkt mij dat als wij naar tevredenheid uw klacht oplossen de klacht ook kunt verwijderen. Het lijkt mij ietwat overdreven mensen te waarschuwen voor mij. Graag uw oplossing ? En als de klacht is opgelost graag ook even aangeven op de site dat het opgelost is. Mvg Marcel

Alle klachten die gemeld zijn door stevenels