Klacht: Code al in gebruik

op 27 juni 2016 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beltegoed.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Beltegoed.nl in behandeling genomen

Beltegoed.nl

Heeft op 04 juli 2016 om 15:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Dave,

Vervelend dat u problemen heeft bij het inwisselen van je code. De digitale codes welke wij verkopen zouden altijd moeten werken, omdat ze slechts eenmaal worden uitgegeven. Let erop dat u daadwerkelijk de juiste karakters invoert. Aangezien sommige karakters op elkaar kunnen lijken, zoals 0 en O, kan het daar weleens mis gaan. Ik zie dat u inmiddels al contact heeft gehad met onze support en dat inmiddels alles voor u naar wens is opgelost.

Vriendelijke Groeten,
Beltegoed.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Stierp