Klacht: cocacola. blikjes

op 17 maart 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

ik mevr van sutphen doe altijd bood schappen in amsterdam noord. de meuwelaan nu het volgende vorige week was de blikjes cola en de blikjes sinas in de aanbieding. 2 pakjes voor 5 euro iamsterdam noord kosten de blikjes cola en sinas 2,49. en in oost en west 3,49. in noord hadden ze ook deze aanbieding. maar het kost 2,49. en door de aanbieing waren ze ineens 3,49. ik vind dit niet normaal. de prijzen kunnen niet verschillen met andere dirks. in noord doen ze dat vanwegen dat er een andere supermarkt is die ook die prijs heb van 2,49. het is 2,49. of 3,49. en niet verschillend van winkel wat gaan jullie hier aan doen vr groet. van sutphen

als alle prijzen het zelfde zijn

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 28 september 2016 om 12:06 geantwoord

Wij hebben deze melding op 21-03 reeds afgesloten, maar per abuis staat de melding op deze website nog open. Hierbij sluit ik de melding. Excuses voor het ongemak.

///

21-03-2016 16:39
Dank u wel voor uw trouwe klandizie.
Uw bevindingen zal ik opnemen met onze afdeling inkoop. Waar mogelijk houden wij onze prijzen gelijk. Bij aankoop van 2 stuks blikjes betaalt u altijd de geldende actieprijs. Graag tot ziens in onze winkel

Alle klachten die gemeld zijn door monami1234567890