Klacht: coaxkabel

op 08 juli 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb regelmatig gebeld over de horizon omdat het signaal slecht was en mij is toen gezegd dat er een coax kabel moest komen maar ik had een kabel nodig van 10 meter toen zouden ze iets regelen om de kosten te verrekenen maar tot mijn verbazing heb ik gebeld met een medewerker van ziggo maar die was niet van plan om op geen enkele wijze tegemoet te komen.

Ik voel me slecht behandeld door die persoon en denk er sterk over om maar over te stappen naar een ander terwijl ik al heel lang bij ziggo ben.En ik zei dat ik op ging zeggen en dat moest ik dan maar doen.

De kabel betaalde ik € 37,50 voor en dat vond ik veel.

Gr. H.A.Kolen

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als er een goede oplossing geboden wordt.

P.S.ingangs datum was veel eerder maar deze datum hebben we van verlenging abonnement.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door asfaltbreker