Klacht: Coating van mijn glazen

op 03 oktober 2017 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in december vorig jaar een bril gekocht bij Specsavers ( 2e gratis )
Moet nu voor de vierde keer mijn glazen laten vervangen omdat de coating loslaat van mijn bril .
Van andere bril welke ik nauwelijks op heb de glazen al 1 keer laten vervangen.
Heb dit diversen keren via de mail met de Service van Specsavers opgenomen maar deze reageren niet of nauwelijks en vinden dat ik dit in het filiaal moet oplossen.
Filiaal heeft in juni 2017 de garantie op de glazen, na 3 keer vervangen , aangepast naar 2 jaar.

Gewenste Oplossing:

Ik vind dat Specsavers nu mijn geld maar terug moet geven zodat ik naar een echte opticien kan gaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Specsavers

Reactie van de melder van de klacht Peter Crama

2 maanden geleden - Ik heb begrepen dat Specsavers niet reageert , is dit dus het einde van de klacht ?

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Specsavers nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Crama