Klacht: Gigantische prijsverhoging

Nancer op 09 april 2019 over Club kappers in de categorie Kappers

Al jaren ga ik naar clubkappers omdat voor 37.50 ik kon verven, knippen, wassen en drogen. Als ik binnen 8 weken terug kwam kon ik voor 14 euro mijn hele haar verven!. Wel moet je aan een tafel wachten tot je aan de beurt bent, kan soms 2 uur duren.
Op de tafel stond wel een bordje over prijsverhoging maar niet hoeveel. Eenmaal na 1,5 uur wachten werd mij verteld dat dezelfde behandeling geen 37.50 meer kost maar 60 euro en die 8 weken deal er ook uit is. Alleen verven is voor uitgroei 16,50 en heel het haar 30 euro.
En dan te bedenken dat de prijzen op de site niet zijn aangepast… Zeer bijzonder allemaal. Dan had ik geen 1,5 uur gewacht en een afspraak gemaakt bij een andere kapper voor dezelfde prijs of iets meer als ik dan niet heel mijn dag had verpest met wachten.

Dat er een overgangsregeling is qua prijzen en klanten op de hoogte worden gesteld van de nieuwe prijzen, ook op de site!.
En als zij dit in willen voeren is het wachten tot aan de beurt zijn ook niet meer lonend.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Club kappers

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Club kappers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door