Klacht: Clouding op,scherm

op 14 maart 2020 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind 2016 hebben wij een Samsung 55 4 K gekocht.
Een lange tijd had ik gedacht dat het scherm vuil was maar later bleek dat het clouding was.
Vlekken op het scherm bij bepaalde kleuren en licht sterkte.
Samsung gevraagd wat te doen die hebben me van het kastje naar de muur gestuurd bv dat ik maar naar de leverancier moest gaan om te reclameren.
Zelf hebben ze geen verantwoordelijkheid genomen zeker gezien het feit dat het regelmatig voorkomt dat Samsung TV’s deze klachten hebben.
Zelf ga ik nooit meer een Samsung TV kopen met deze manier van aftersales richting consument.

Gewenste Oplossing:

Ze hadden de richtlijn moeten volgen dat de overheid heeft opgesteld.
“ Samsung heeft dus geen deugdelijk product afgeleverd wat je van een Tv van toen drie jaar mag verwachten en hebben geen verantwoordelijkheid genomen in deze” .

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Magele13