Klacht: Clear cover samsung galaxy s7 Edge maakt krassen

op 27 mei 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Na het bestellen van de Samsung Galaxy S7 Edge meteen een originele Samsung galaxy Clear Case Cover gekocht. Super, helemaal blij en alles verliep naar behoren echt een super telefoon en een mooi hoesje! (WEL DUUR).
Na gedurende tijd van gebruik merk ik dat er allemaal kleine krasjes op mijn telefoon zitten. Die exact op de rand van de Clear Case cover van Samsung zowel links als recht van het scherm zit in een rechte lijn krassen die de sluiting van het hoesje benadrukken.

Na zoeken op internet, omdat ik zeker wou zijn dat het niet aan mijzelf lag kwam ik tot de ontdekking dat vele anderen met mij ook dit probleem hebben door de Clear Case Cover van Samsung.

Sommige personen hebben een nieuw toestel gekregen na het inruilen ervan, andere hebben hem op moeten sturen naar Samsung en waren hem drie weken kwijt en zo zijn er nog tientallen voorbeelden te benoemen.

De krassen kan ik niet verwijderen, Ik zit twee jaar vast aan deze telefoon en ben heel zuinig op mijn spullen. Ik zou graag mijn toestel willen inruilen voor een zelfde exemplaar en afstand doen van de Clear case cover van Samsung die ik notabene gekocht heb om krassen tegen te gaan!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tommy88