Klacht: cv ketel kapot

op 22 maart 2017 over Classen in de categorie CV Ketels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Details *

Ik heb 7 maart een brief geschreven en afgelopen maandag nog eens gebeld om tot een oplossing te komen over een vailliant cv ketel die al naar 3 maanden gebruik kapot is gegaan .
En niemand wil zijn verantwoording opnemen . Een monteur van Vailliant Nederland is komen kijken en nergens krijg ik een officiel rapport wie nu verantwoordelijk is voor deze toedoen De instaleur in Vlodrop wil niks met mij te maken hebben Pleunis in St odillien berg daar heb ik een rekening van € 1070 ,00 en het heeft niks geholpen en Vailliant Nederland laat ook niks weten en het zijn allemaal dealers van Vailliant
Ik vind dit geen reclame voor dit merk waar jullie voor staan.
Graag wil ik al mijn kosten die ik gemaakt heb en die nog te maken zijn voor een nieuwe cv vergoed krijgen.
En hoop van u zo spoedig mogelijk een tevreden antwoord want zo kan het echt niet .
Gewenste oplossing *

Gewenste Oplossing:

Als mij alle kosten die ik en mijn VVE mensen gemaakt hebben worden vergoed

Alle klachten die gemeld zijn door WilDerks