Klacht: Claim ongegrond

op 18 april 2016 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Vandaag meld ik het gister (zondag) ontdekte gescheurde scherm van mijn Gsm waarvoor ik bij ace dynasure een verzekering heb afgesloten.

De reden voor het gescheurde scherm ken ik niet en daarom is de claim afgewezen. Ik begrijp werkelijk niet dat dit onvoorziene en onverwachte en onduidelijke hoe de kras is ontstaan een reden is om de claim af te wijzen!
Ik had beter een verhaal verzonnen! Nu ben ik een dag verder en een hoop frustratie rijker en aan een oplossing denken jullie niet mee terwijl wij (jullie en ik) daarvoor een contract met elkaar hebben en ik al een jaar premie betaal: waarvoor denk ik dan. Zoals de meneer aan wie ik mijn verhaal deed aangaf ben ik zuinig op mijn Gsm. En zit deze in een Samsung hoes. En in een apart vak van mijn tas. Ergens is iets gebeurd waardoor de barst is ontstaan, ik weet niet wat! Ik kan vanalles bedenken maar weet niet met zekerheid waardoor dit is gebeurd.

Hierbij het dringende verzoek ingediendnogmaals mijn claim te bekijken en met een passende oplossing te komen.

Wanneer de verzekering mijn scherm vervangt of een vervangende toestel levert omdat zij geen technische handelingen gen aan de Gsm uitvoeren zoals me telefonisch is medegedeeld

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynasure over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

Dynasure

Heeft op 26 april 2016 om 15:48 geantwoord

Goedemiddag mevrouw Van de Sande – Tilborghs,

Hartelijk dank voor uw bericht.

In het systeem zie ik dat uw claim is afgewezen op no incident. Dit betekend dat u geen duidelijk incident heeft aangegeven waaraan u de schade heeft over gehouden.

Ik zie ook dat u al een bezwaar heeft ingediend bij de klachtenafdeling en dat deze klacht ongegrond is. Ik raad u aan om een bezwaar in te dienen bij management.ace@dynasure.eu. Dit is de hoogste afdeling in het bedrijf die u claim nogmaals gaat bekijken en beoordelen.

Ik vind het heel vervelend voor u dat de claim is afgewezen en ik hoop dat het bij het management team positief voor u uitpakt.

Excuses voor het ongemak.

Renate
WeCare Dynalogic

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 26 april 2016 om 18:00 geantwoord

Helaas heb ik bezwaar moeten indienen. Omdat ik oprecht ben over de onduidelijke toedracht van de ontstane schade moet ik zelf voor de kosten opdraaien.
Ik heb bij 'management ' bezwaar aangetekend met de vraag hoe het kapotte scherm door hen wordt opgelost.
Het frustreert me dat ik eerlijk was over dit voorval. Had ik maar verzonnen hoe het was gebeurd denk ik dan... maar zo wil ik helemaal niet zijn. Gelukkig kan ik mezelf recht in de spiegel aankijken.
Nu het management van ACE Dynasure nog!
ik wacht hun reactie af en neem aan dat het goed komt.

Alle klachten die gemeld zijn door Iris.Samsung.s6