Klacht: Claim ivm geannuleerde vlucht en hierdoor gemaakte kosten

Kroon62 op 14 mei 2019 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 27 september 2018 zou ik samen met een klant van luchthaven Schiphol (AMS) naar Parijs Orly vliegen met transavia (vluchtnummer TO4011) vertrektijd 9.45. Deze vlucht is geannuleerd en we hadden van Transavia te horen gekregen dat er de komende dagen geen enkele andere vlucht meer beschikbaar was. Wij hebben toen bij de NS kaartjes gekocht om alsnog zsm naar Parijs te reizen. Wij gingen naar de Ryder Cup (grootste golftoernooi in Europa). Omdat de vlucht geannuleerd is hebben wij recht op € 250 schadevergoeding, compensatie van de origineel gemaakte kosten van het ticket (€ 100,-) en vergoeding van de extra gemaakte kosten (€ 147,65) voor de treinreis van Schiphol naar Parijs Massy. Wij zouden dus nog recht hebben op een uitbetaling van €497,65.

We hebben inmiddels zo vaak contact gehad meet Transavia, maar we krijgen gewoon GEEN antwoord en al helemaal geen bevestiging dat ze het geld waar we recht op hebben zullen overmaken.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als deze claim nu eindelijk (1e contact met Transavia was op 9 oktober 2018, dus ruim 7 maanden geleden) wordt vergoed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door