Klacht: Claim

Corien111 op 16 oktober 2020 over [email protected] in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb jullie de foto’s gestuurd, er is mij gemaild met onduidelijk mail adres wat officieel niet afkomstig is van [email protected] , toch moest ik mijn rek.nummer doorgeven, gebeld naar [email protected], dit schijnt wel normaal te zijn. Maar nu weer net als de vorige keren dat ik contact op heb genomen, hoor ik weer totaal niets van jullie.

Dat er eens fatsoenlijk wordt geantwoord en informatie wordt gegeven waar ik iets aan heb. Dat ik niet telkens via een omweg hierom moet blijven zeuren en dat jullie als bedrijf de klant serieus nemen.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar [email protected] over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door [email protected] in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat [email protected] een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

[email protected]

Heeft op 20 oktober 2020 om 09:51 geantwoord

Beste mevrouw Beerta,

U geeft aan dat je een bericht heeft ontvangen wat niet van [email protected] afkomstig is. En dat u dit heeft verstuurd zodat wij dit na kunnen kijken. Helaas kan ik op je postcode geen gegevens vinden Zou u je dit nogmaals kunnen sturen naar het volgende email adres : [email protected]

Dan kunnen wij doorzetten naar betreffende afdeling die zich bezig houd met dit soort bericht.
Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Vriendelijke Groet,

[email protected]

Corien111

Heeft op 20 oktober 2020 om 10:08 geantwoord

11124860 dat is mijn case nummer. Ik sta wel dergelijk in jullie systeem.

Alle klachten die gemeld zijn door Corien111