Klacht: Geldigheid voucher

op 04 maart 2018 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben onze ouders in 2017 een voucher cadeau gedaan voor een dagje Parijs. Onlangs wilden we deze voucher inwisselen, maar is CityTijger niet meer bereikbaar. Kunnen we alsnog gebruikmaken van de voucher of een restitutie ontvangen ?

Gewenste Oplossing:

Restitutie van de € 65,00 welke we betaald hebben is afdoende.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Citytijger.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Citytijger.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Emma Korevaar