Klacht: Zeer slechte accommodatie: Citysuites Damsquare Area AMS

op 24 september 2018 over Citysuites Damsquare Area in de categorie Hotels

Wij zijn een dag eerder moeten vertrekken:
De kamer heeft een heel slechte prijs-kwaliteit verhouding. 170euro per nacht daar mag je buiten een goede ligging toch meer van verwachten. 60 smalle trappen om tot in een zolderkamerTJE te komen waar je amper deftig kunt rechtstaan. Om je te wassen aan de lavabo dien je gebukt te staan en op je knieën te zitten om in de spiegel te kunnen kijken. Hygiënisch was het absoluut niet! Op de mezzanine lag het nog vol met vuiligheid. De vloer was amper schoongemaakt. De douche hebben we zelf niet durven te gebruiken gezien er een trekker stuond en de achterzijde van de antislipmat kletsnat was alsook vol schimmel stond. Brandveilig is deze kamer ook zeker niet. Geen vluchtuitgang (raam kan niet open), geen brandblusser, etc. Wij zijn zeer ontevreden.

1 Sluiting van de kamer(s) tot aanpassing mbt brand en algemene veiligheid. Alsook grondige reiniging van we kamer. Voorzien van meer ruimte of dit althans goed beschrijven.
2 Compensaties van gemaakte kosten: 2 nachten 340 euro - prijs kwaliteit is dit absoluut niet correct.

Alle klachten die gemeld zijn door hermien_jannes@hotmail.com