Klacht: Onheus bejegend

Mijn tante heeft vanuit Paramaribo een pakket aan mij verzonden. Vorige week werd er contact met mij opgenomen, dat ik het pakketje op zou kunnen halen in Deventer, als deze binnen is. Zelf ben ik woonachtig in Arnhem en heb gevraagd of zij deze naar mij toe konden sturen, dit kon wel maar ik moest in totaal verzendkosten en bezorgkosten van in totaal 28 euro betalen (!!). Ok, prima overgemaakt. Vervolgens zit ik zaterdagochtend in Parijs en word ik gebeld door een agressieve bezorger die aangeeft, dat ik maar thuis had moeten zijn want gisteren was hij ook al geweest. Ik heb toen aangegeven dat dit niet kan, omdat ik de avond ervoor nog mijn postbus leeg heb gehaald, omdat ik de volgende dag een dag in Parijs zou zijn. Hij gaf aan dat ik het pakket maar zelf op moest halen. Ik ging hier niet mee akkoord, gezien ik 28 euro heb betaald om een pakketje te laten verzenden en bezorgen.
Wat ik erg frappant vond, is dat ik vrijdagavond mijn postbus geleegd heb, daar zat toen niks in. Toen ik zondag terug kwam van Parijs, lagen er “opeens” twee identieke kaartjes, waar alleen de datum van verschilde. En ik weet zeker dat hij niet geweest is, want de reclame die elke zaterdagochtend bij ons wordt bezorgd lag onder de twee kaartjes. Met andere woorden, als hij vrijdag wel was geweest en een kaartje achter had gelaten, dan had deze onder de reclamebladen moeten liggen.

Maar goed,

Ik heb toen contact opgenomen met Christiaan bakker bedrijf (waar ik het geld ook naar over heb gemaakt) toen kreeg ik een vriendelijke man, ik neem aan de eigenaar aan de telefoon. In beginsel kon hij mijn pakket niet eens vinden (!!). Na even zoeken had hij het pakket gevonden en gaf aan dat deze niet goed geregistreerd stond en dat hij dit door zou geven aan de betreffende collega die mij eerder had gebeld.

Hij gaf toen aan dat het pakketje dan pas maandag (gister) bezorgd zou kunnen worden. Ik heb toen aangegeven dat ik het liever op dinsdag heb, omdat ik op de dinsdag beter vrij kan regelen op werk, dit was prima.

Vandaag (dinsdag, dag van de bezorging) heb ik contact opgenomen met het bedrijf om te vragen wat de geschatte bezorgtijd is. Ik kreeg direct een onvriendelijke vrouw (de vrouw die ik eerder ookal had gesproken en het e.e.a. niet goed had geregistreerd in het systeem). Zij was meteen heel verdedigend en vroeg om welk pakket het precies ging, zoals eerder kon ook zij -alweer- het pakket niet vinden (!!). Vervolgens gaf zij aan dat ik dan maar naar het externe bezorgbedrijf moest bellen, omdat zij het ook niet meer wist. Ik gaf toen aan dat ik dit niet erg netjes vond, omdat ik met hen zaken doe en niet met het externe bedrijf dat zij inhuren. Zij begon toen letterlijk te schreeuwen in mijn oor. Ik gaf aan dat ik haar even wilde uitleggen, hoe het hiervoor al gelopen is en dat ik dat niet fijn vond, maar ze bleef maar door me heen praten. Op een bepaald moment vroeg ik of ik even uit mocht praten en toen gaf zij aan dat zij meer mensen aan de balie heeft staan, die geholpen moet worden. Waarop ik aangaf dat ik ook een klant ben die erg ontevreden is over de gang van zaken en ook graag geholpen wil worden. Toen heeft zij opgehangen in mijn oor (DIT KAN ECHT NIET). Ik was echt erg verontwaardigd en erg beledigd. Ik was het hele gesprek heel kalm gebleven en schrok hier echt, oprecht van! Ik heb toen nog een aantal keer geprobeerd te bellen, omdat ik graag de eigenaar wilde spreken om mijn ongenoegen te uiten, maar elke keer werd de verbinding vebroken en stond ik in een wachtrij, waar ik van de eerstvolgende wachtende opeens naar de 5e wachtende in rij ging. In totaal heb ik langer an 30 minuten in de wachtrij gestaan en het op een gegeven moment maar opgegeven.

Vervolgens heb ik gebeld naar het (externe) berzorgbedrijf om te vragen hoelaat zij schatten hier te zijn en tot mijn verbazing gaf de bezorger aan dat hij vandaag helemaal niet naar Arnhem komt (!!!!!!!!!!!!!!). Het moet toch niet gekker worden?! Heb ik ook nog voor niks vrijgenomen van werk.
Dit kan gewoon echt niet allemaal! Nu mag ik het pakketje zelf opgaan halen in Bemmel !!

Een excuusbrief of mail, met oprechte excuses. Daarnaast vind ik het meer dan redelijk dat ik de kosten, die ik betaald heb voor het bezorgen van mijn pakketje terugkrijg. Gezien ik het pakket zelf heb moeten ophalen in Bemmel (16 km verder). Dat lijkt mij wel het minst wat het bedrijf kan doen. Daarnaast is een communicatie of klantvriendelijk zijn tegen klanten cursus voor de betreffende medewerker geen overbodige luxe.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Christiaan Bakker Exclusief Vervoer nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jaleesa_100