Mijn Klacht:
Vrijdagavond 15 maart kocht ik in OudBeijerland 2 zakken Excellent Ambachtelijke zeezout chips. Deze chips hebben wij al eerder gekocht. Bij het eten bleek van 1 zak bleek direct de chips verschrikkelijk zout te zijn. Zo zout dat het oneetbaar is. Ook geen trek meer om de andere zak te proberen. Bah… echt vies!


