Klacht: chauffeur speelt voor eigen rechter

op 07 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op zondagmiddag 7-8-2016 op het Spant in Raamdonkveer fiets ik daar, ben onbekend en mist het begin van het fietspad en blijf even op de rijweg en gelijk de bus van achteren luidt toeteren en snijdt mij volkomen de weg af, is dit normaal bij jullie?
Het gebeurde on 13.10 op het Spant in Raamsdonkveer en de bus ging richting Oosterhout.
Jullie kunnen aan de hand van tijd en route wel zien wie het was.

Verwittig hem er in ieder geval wel van.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 07 augustus 2016 om 18:00 geantwoord

Beste,

Spijtig om te lezen dat je luidt toeterend werd afgesneden door een chauffeur. Begrijpelijk dat je hiervan bent geschrokken.

Klachten over het rijgedrag van een chauffeur nemen wij uiterst serieus. Ik heb je reactie daarom intern doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de chauffeur. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze chauffeurs. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden. Daarnaast staat de veiligheid van onze passagiers en medeweggebruikers bij ons op de eerste plaats.

Excuses voor het ervaren ongemak van vanmiddag.

^LH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door b h v dijk