Klacht: Chauffeur rijdt vlak voor m’n neus weg

op 13 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stond op Leiden centraal 10 minuten aan het wachten op m’n bus. Vervolgens zie ik dat er een bus wegrijdt en achter die bus stond mijn bus dus ik loop naar de bus toe. Vervolgens rijdt de buschauffeur vlak voor m’n neus weg terwijl hij me zag, ik stond oog in oog met hem en hij reed gewoon weg terwijl ik daar stond. Toen heb ik een half uur moeten wachten voor de volgende bus.. ik vind het irritant dat de buschauffeurs steeds achter een bus stil staan, zo zie ik hem natuurlijk niet. En wanneer de voorste bus wegrijdt dan hoort de achterste bus nog even te wachten zodat mensen die het niet zagen erheen kunnen lopen. Het gaat om bus 187 om 16:32 op donderdag 13 oktober. Beginhalte leiden centraal en eindhalte Gouda station.

Ik ben tevreden wanneer de buschauffeur hierop wordt aangesproken en zijn excuses aanbiedt. Ik word nog steeds boos als ik z'n blik zie.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 16 oktober 2016 om 08:43 geantwoord

Beste Sihem,

Spijtig om te lezen dat je de bus hebt gemist doordat hij achter een andere bus heeft gestaan. Ik kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt.

Ik heb je klacht intern doorgegeven in de regio waar het verder wordt uitgezocht en besproken. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers.

Excuses voor het ervaren ongemak die je hebt gehad op donderdag 13 oktober.

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door sisisim