Klacht: Chauffeur rijdt gewoon door

op 25 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo, ik neem elke middag de bus vanaf de bushalte Wieldrecht.
Vandaag om 16:39 uur stond ik bij de bus te wachten, hij was echter wat te laat maar dat is niet erg.
Toen de bus aankwam, reed de chauffeur gewoon voorbij!
En de bus de zat helemaal niet vol, er was genoeg plek aanwezig.
Het is mij wel opgevallen de laatste tijd dat buschauffeurs gewoon doorrijden terwijl er plek is.
Ze doen alsof ze je niet zijn en rijden klakkeloos door.

De buschauffeur zag mij duidelijk staan maar reed gewoon door!
Ik ben absoluut niet tevreden over dit soort voorgevallen.

Het is de zoveelste keer dat dit voorkomt.
Graag verwacht ik snel een oplossing vanuit jullie kant.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Heeft op 25 september 2017 om 20:36 geantwoord

Hallo, ik steek altijd mijn hand uit.
Ik denk niet dat iemand daar zomaar bij de bushalte voor niks gaat staan (wachten). Ik zal morgen moeten kijken welke lijn het is.
De bushalte bevind zich in Dordrecht, en die bus rijdt naar Dordrecht CS.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Dankjewel voor de aanvullende informatie. De hand uitsteken is nodig omdat de ervaring leert dat veel mensen staan te wachten op iemand die hen op komt halen. Of gewoon schuilen voor de regen/wind. Of hangjongeren die bij de halte rond hangen. We wachten morgen nog even het lijnnummer af. Tot dan! Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht P1990

1 maand geleden - Hallo, de halte is 5370-6320 van Zkh Amstelwijck naar Dordrecht, Centraal Station.

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste P1990, We ontvangen nog graag het lijnnummer. Met vriendelijke groet, ^WB Webcaredienst Arriva

Reactie van de melder van de klacht P1990

1 maand geleden - Hallo, dat is bus 8.

Arriva

Heeft op 28 september 2017 om 20:52 geantwoord

Beste P1990,

Bedankt voor het doorgeven van het lijnnummer.

Je reactie heb ik doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de chauffeur. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze chauffeurs. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden.

Excuses voor het ervaren ongemak die je hebt gehad doordat de bus je voorbij is gereden.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam