Klacht: Chauffeur reed zo door

op 29 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stond in borculo te wachten op de buurtbus 198 richting rietmolen, nou zou de buurtbus om 08.35 er zijn. Dit was niet het geval en had 5 minuten vertraging. Nou is dit geen probleem, maar de buurtbus reed zo langs mij heen terwijl ik eem seintje gaf dat ik mee wou.
Hierdoor ben ik te laat op mijn werk gekomen. Ik geloof dat dit niet de bedoeling is!

Ik zou graag antwoord terug willen

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 29 september 2017 om 09:01 geantwoord

Beste Petruschka97,

Ai, dat is zeker niet de bedoeling! Niet leuk om te lezen dat ee bus je zo voorbij reed en dat je hierdoor te laat op je werk. Ik heb je melding intern doorgegeven in de regio waar het verder opgepakt en besproken zal worden. Onze excuses voor het ongemak!

met vriendelijke groet,

^JK
Webcareteam Arriva

Heeft op 29 september 2017 om 15:43 geantwoord

Wat gaat er nu gebeuren? Want ik zie hier zo geen oplossing in

Bericht van Arriva

3 weken geleden - Zoals mijn collega in zijn reactie aan heeft gegeven gaat dit doorgestuurd worden en zullen ze hoor en wederhoor toepassen met de chauffeur. Wat er nu gebeurt is kunnen we niet terugdraaien, maar wel voorkomen voor in de toekomst. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Petruschka97