Klacht: Chauffeur is er niet

Mnelissen70 op 18 december 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Dinsdag 20:19 vertrek lijn 23 station Heerlen.
De bus is 5 min voor vertrek op station.
Na 15 min denken we waarom rijden we niet ?
Na 30 min komt er een chauffeur van andere bus. En kijk al gek dat de bus er noch staat.
Ik vraag het even mensen is zijn antwoord.
Na 40 min noch niks in middels stappen mensen maar uit. En komt een andere lijn die ook al te laat vertrekt , dan eindelijk 45 min later.
Komt een medewerker en heeft als antwoord op de vraag, waarom de. Chauffeur niet komt ? Als het u niet bevalt gaat u toch lopen ! WTF ik heb het gister gemeld in de app naar ariva , Zoë van de klantendienst is verbaast
Maar wij noch meer.
Is niet de eerste keer maar nu is de maat vol.
Mijn gegevens mogen ze hebben
Ik reis voor 120-150 euro per maand
Maar ik ga liever lopen dan deze onbeschofte behandeling

Wanneer ik tevreden ben ? Sorry daar heb ik niet eens over na gedacht.
Beginnen met de. Chauffeur straf diensten laten rijden, met een bord voor ze kop sorry ben een ezel !!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Hallo Mnelissen70, Wat een rare situatie met lijn 23 in Heerlen. Ik begrijp uit je klacht dat je dit ook besproken hebt met de klantenservice via een ander kanaal. Wij zijn diezelfde klantenservice. Is er een speciale reden dat je dit nogmaals meldt via Klacht.nl? Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Reactie van de melder van de klacht Mnelissen70

1 jaar geleden - Wist niet dat dit het zelfde was Maar eerdere klachten zijn niet behandeld Deze zal behandelt worden Dit gaat te ver

Bericht van

1 jaar geleden - Hallo Mnelissen70, Via welk kanaal heb je gisteren contact gehad met Zoë en wat is je accountnaam van dat kanaal? Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Reactie van de melder van de klacht Mnelissen70

1 jaar geleden - Nou dat is via Messenger - Facebook site van ariva Zou niet weten wat het er mee te maken heeft maar goed

Arriva

Heeft op 25 december 2019 om 21:34 geantwoord

Beste Mnelissen70,

Wat een nare situatie. Ik zie dat je dit inderdaad via Messenger aan ons hebt gemeld. Mijn collega Jill gaf aan dat ze dit heeft doorgestuurd intern naar de verantwoordelijke vestiging in de regio.

Op basis van periodieke rapportages en analyses wordt door de regio gericht gewerkt aan verbetering. Vanzelfsprekend blijven er altijd onverwachte omstandigheden (bijvoorbeeld file of ongeval) die ervoor zorgen dat wij niet altijd precies volgens de dienstregeling kunnen rijden.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite nam om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je in de toekomst een vraag of een klacht? Neem dan contact op via Twitter @Arriva_NL of via onze Facebookpagina Arriva Nederland. Op arriva.nl vind je onze overige contactmogelijkheden.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Mnelissen70

Heeft op 25 december 2019 om 22:29 geantwoord

Nog een klacht , dit is zeer onbevredigend. Een waardelozere benadering kon bijna niet. Maar jullie wel.
Ik ga zelf wel eens wat klachten verzamelen en deze uitgebreid behandelen in mijn radio programma
Complete onzin wat jullie doen.
Www.ds-radio.eu luisteraars genoeg die wel eens een woordje willen mee praten omtrent deze dienstverlening van jullie

Alle klachten die gemeld zijn door Mnelissen70