Klacht: Chauffeur heeft mijn garagedeur vernield

op 01 september 2018 over Van Lier containers B.V. in de categorie Algemeen

Wij hadden een melding gedaan om de container op te laten halen. Het was iets voor 7 uur in de ochtend toen de chauffeur op mijn oprit stond. Wij werden wakker van het geluid van de vrachtwagen. Wij bleven liggen omdat we nog erg moe waren en allebei een vrije dag hadden. Toen mijn vriendin iets wat later naar de oprit liep zag ze tot haar verbazing dat er de garage deur vernield was. een flinke deuk en een gaatje dwars door de deur waarschijnlijk aangericht door de pin dit op het deurtje zat van de container. Mijn vriendin belde van Lier containers op om hier een melding van te maken. Maar die hadden de mededeling dat wij ook nog 203,28 euro moesten bijbetalen omdat wij zand hadden gestort in een groencontainer. De receptionist van Van Lier containers had navraag gedaan bij de chauffeur ter plaatse maar die ontkent alle betrokkenheid! Wij hebben foto’s opgestuurd naar het bedrijf waarin je duidelijk kan zien dat de container dit heeft aangericht. Ook hebben wij 2 buren die graag willen getuigen! Ik van heb Van Lier verteld dat ik ze die 203,28 euro natuurlijk niet meer ga betalen nu. Ook hebben wij de zaak vermeld bij politie en hebben wij inmiddels melding gemaakt bij onze opstal verzekeraar. Die stuurt een schade-expert langs, die komt over ongeveer 3 weken. Ook hebben wij een offerte laten maken voor de deur. deze bedraagt 1500 euro. Ook zijn wij niet vies om juridische stappen te nemen. Momenteel wachten wij oordeel van de schade-expert af. Mensen kunnen nu gewoon in onze garage lopen met minimale moeite maar wij materiaal hebben liggen en deze meenemen.
Van Lier containers mag zich diep schamen met deze actie!

1. Schuld bekennen met een excuses.
2. De kosten van de garage deur voor rekening nemen (bedrijf is toch verzekerd lijkt me)
3. kwijtschelding van 203,38 als compensatie voor de zooi waar we nu in zitten en het risico wat we nu lopen tot diefstal van de spullen in onze garage. Dit lijkt ons toch wel het minste wat het bedrijf kan doen!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Lier containers B.V.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Lier containers B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kevin van den Oetelaar