Klacht: Chauffeur bus 55 14:20 heerlen

op 11 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik reed 50 in heerlen centrum waneer de 55 bij de bushalte staat te wachten, uit het niks gooit menneer het knipperlicht naar links aan. Waarbij hij meteen gas geeft en naar links stuurt, ik ben vol op de rem moeten trappen tot stilstand, waarnaar ik achteruit ben moeten rijden anders schepte de bus mijn auto. Ik schrok mijzelf kapot en de bus reed gewoon verder alsof er niks aan de hand was. Ik vraag mij af als deze chaufeur beperkt is of nog lag te slapen achter zijn stuur. LEVENDS GEVAARLIJK

Ik ben tevreden wanneer de chaufeur zijn excusses aanbied , en hier met meneer over gepraat wordt. Of een of andere vergoedding. Dit id levends gevaarlijk als hij zo te werk gaat.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

5 maanden geleden - Beste Jedikkemoeder, Wat een nare ervaring. Heb je voor mij de haltenaam of de straatnaam en de richting waarin de bus reed? Met vriendelijke groet, ^Wouter Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 19 januari 2018 om 15:29 geantwoord

Beste Jedikkemoeder ,

Enige tijd geleden hebben wij om extra informatie gevraagd zodat wij de klacht konden doorsturen naar de regio. Tot op heden hebben wij geen reactie mogen ontvangen. We sluiten daarom deze klacht af.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

^Jimmy
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Jedikkemoeder