Klacht: Chauffer

S.K. de Vries op 12 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Chauffeur van Arriva bus op 12-10-17 om 11.16 uur, heeft de hele rit van Drachten Oost naar Leeuwarden klanderij, oortjes ingehad en is continue in gesprek geweest.
Bovendien pakte ze tijdens de rit een lijst uit haar tas en ging die bestuderen.
Veilig voelde ik me niet. Heb alles gefotografeerd.
Er staat in de bus op een blauw bordje, dat het verboden is met de chauffeur te spreken. Dat is neem ik aan tijdens de rit.

Op de terugweg van Leeuwarden, de klanderij naar Drachten Oost, om 17.45 uur zou bus 320 mij moeten oppikken. Maar wat overtreft mijn verbazing, hij rijdt door.

Arriva dit voelt niet goed.

Ik verwacht hierop wel een reactie.

Gewenste Oplossing:

Vaak wel. Nu niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Beste S.K. de Vries, Hm, begrijpelijk dat je daar van op kijkt. Ik wil je klacht graag intern doorsturen naar de regio zodat de situatie op basis van hoor en wederhoor besproken kan worden. Ik heb daarvoor nog wel iets meer informatie nodig. Kun je aangeven met welke buslijn je vanochtend hebt gereisd? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 07 november 2017 om 08:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste S.K. de Vries,

Omdat we geen reactie hebben ontvangen, wordt deze klacht gesloten.
Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,
^NT
Webcareteam Arriva

S.K. de Vries

Heeft op 07 november 2017 om 09:01 geantwoord

Omdat ik geen reactie heb gehad. Hebt u een gesprek gehad met deze mevrouw?

Ik heb nog een video waarop te horen is dat ze in haar “oortje” praat de hele rit.

Doe er iets mee lijkt me..

Succes

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Het was op buslijn 320. Drachten Leeuwarden op woensdag 12 oktober.

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Lijnbus 320. Op 12 oktober, woensdag.

Alle klachten die gemeld zijn door