Mijn Klacht:
Ik open via de CB website een spaarrekening. Na uw aanvraag controleren we uw gegevens. Zijn deze in orde? Dan kunt u vaak de volgende werkdag al van start met het halen van uw spaardoel.
Een paar dagen later ontvang ik een brief op mijn huisadres dat de rekening is geopend, mooi!
Ik activeer mijn spaarrekening met de gegevens uit de brief, dat lukt, mooi. Nou inloggen dan maar. Dat kan niet, u moet eerst een account aanvragen. Lekker handig, dat hadden jullie toch gelijk kunnen aangeven, of beter, gelijk kunnen regelen?
Je geduld wordt bij CB ernstig op de proef gesteld. Ik vraag een account aan, waarbij ik voor 90% dezelfde gegevens in moet vullen als voor het openen van een spaarrekening. Dagen later krijg ik bericht dat de account is geopend.
He he, eindelijk mijn spaarrekening gebruiken. Ik log in en verander mijn wachtwoord. Ik ga naar mijn producten. LEEG! Geen spaarrekening, niets. Ik kan wel weer een nieuwe spaarrekening aanvragen, nogal suf, want CB zou moeten weten dat er al een spaarrekening geopend is. Wat een onhandige boel.
Het is me inmiddels duidelijk dat Centraal Beheer een log en bureaucratisch bedrijf is, dus ik vermoed dat na het openen van mijn account iemand een werkorder uitprint, deze 10 keer kopieert en met de interne post naar de 10 afdelingen van CB stuurt om te kijken of er misschien openstaande aanvragen zijn. Deze komt als het goed is ook aan bij afdeling debiteuren/crediteuren waar ze hopelijk mijn rekening koppelen aan mijn account.
Ik moet gewoon even geduld hebben. Dus een week erna probeer ik nog eens in te loggen.
Invalide gebruikersnaam of wachtwoord. WTF!? Ik weet zeker dat mijn gebruikersnaam en wachtwoord kloppen. Heeft iemand de papieren werkorder verkeerd geinterpreteerd, of is er per ongeluk een kopietje naar de dienst account-opheffen gegaan? Wat een mega suf en onhandig bedrijf is dit.
Gewenste Oplossing:
Ik vermoed dat hiervoor geen snelle oplossing is. Misschien dat u een filmploeg kunt toelaten voor een nieuwe reeks debiteuren/crediteuren?
