Klacht: Inconsequent handelen

op 15 mei 2020 over Centraal Beheer Achmea in de categorie Verzekering

Mijn bril is door de midden gebroken tijdens het schoonmaken ervan wellicht door mijn schuld.
Omdat ik per telefoon geen medewerker te pakken kreeg, heb ik een online melding gedaan.
In de avond heb ik alsnog een medewerker willen vragen of alles in goed orde is ontvangen en gedaan omdat ik er graag een beetje vaart achter wilde zetten omdat ik zonder bril een beetje behoeftig ben geworden.
De medewerker gaf aan de factuur te bekijken en ik zou de volgende dag worden gebeld.
Om de teleurstelling van te vergeefse verwachting te voorkomen heb ik zelf de volgende dag contact opgenomen en met een andere medewerkster gesproken die mij vertelde dat deze schade niet zal worden gedekt..
Mijn vorige bril echter is het zelfde overkomen, de eerste medewerker deed moeilijk.
De volgende medewerker geeft me de tip, regel een proforma nota dan maken we het bedrag aan u over. Dus was ik er wel voor verzekerd.
“Onterecht” verzekerde deze verzekerings medewerkster mij.
Inconsequent noem ik dat.
Diep teleurgesteld in de gang van zaken.
In het vertrouwen dat je je voor dit soort ongelukjes verzekeren kunt, betaal je maandelijks de premie om vervolgens afhankelijk van de medewerker die je aan de lijn krijgt wordt geholpen of een onmenselijke behandeling te wachten staat.

Kan dit zomaar?

Ik hoop alsnog het verzekerde bedrag te ontvangen zodat ik ‘het verlorene kan vergoeden’ of te wel een nieuwe bril kan kopen met €100,- eigen risico eraf dan wel maar toch iets vergoed krijg... daarvoor denk ik verzekerd te zijn..

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Centraal Beheer Achmea over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Centraal Beheer Achmea in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Centraal Beheer Achmea een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Centraal Beheer Achmea

Heeft op 18 mei 2020 om 09:57 geantwoord

Beste meneer, mevrouw,

Bedankt dat u ons liet weten dat u niet tevreden bent.

We willen uw klacht samen met u oplossen. Daarom bespreken wij uw klacht het liefst persoonlijk met u.

Wij bellen u binnen veertien dagen. Kunnen wij u telefonisch niet bereiken? Dan krijgt u van ons een e-mail.

We sluiten de klacht op deze site af.

Klachtenmanagement Centraal Beheer

Alle klachten die gemeld zijn door Filip413