Mijn Klacht:
Afgelopen weekend ben ik met mijn vriendin naar Centerparcs de Kempervennen geweest. Wij komen 1 a 2 keer per jaar bij Centerparcs. Bij aankomst zag ik dat ze tegenwoordig een WhatsApp service hebben, waarbij je 24/7 terecht kan. Super!
Bij aankomst in het huisje, zagen wij dat het niet goed schoon was. Er hingen spinnenraggen aan het plafond, doodgeslagen insecten op muren en plafond en vuil onder verwarmingen, hoekjes en rondom de nachtkastjes. Tevens hebben wij dit premium huisje geboekt, zodat deze iets meer luxe was, en ook een vaatwasser heeft zoals op internet beschreven. Helaas,… geen vaatwasser.
Hierop hebben wij vrijdagavond een bericht gestuurd naar de WhatsApp service. Zij hebben ons erop attent gemaakt dat er in de 2-persoons cottages geen vaatwassers zijn. Maar, dit wordt wel op internet aangegeven? Vervolgens gaven zij excuses voor het feit dat dit niet goed op internet wordt aangegeven. Correctie: het wordt NIET aangegeven. Zo hebben wij extra geld mogen uitgeven aan wasmiddel en dergelijke.
Over het vuile huisje; zij zouden zaterdag iemand langssturen van housekeeping, zodat dit zou worden schoongemaakt. Tevergeefs, wij hebben het hele weekend niemand mogen ontvangen. Ik vind dit een slechte zaak. Wij hebben het netjes aangegeven, en er wordt vervolgens niks mee gedaan. Tevens, ik ben zelf allergisch voor huismijt, en ik heb het hele weekend geniest en gesnotterd, ondanks mijn allergie tabletjes.
Tenslotte, de matrassen zijn door gelegen. Hierdoor hebben wij niet echt een fijne nachtrust gehad en lagen wij in een soort van u-vorm in bed.
Wij zijn niet tevreden.
Gewenste Oplossing:
Wij zouden het appreciƫren als centerparcs wat meer zou letten op de hygiene van het huisje, zo moeilijk is het niet om onder verwarmingen e.d. te stofzuigen.
Horen voor ramen en deuren om insecten buiten te houden zou ook op prijs gesteld worden.
Als iemand gebruikt maakt van de WhatsApp service. Zorg dan ook dat er gebeurd wat er gezegd wordt!
Wij zouden graag een compensatie willen.
