Klacht: Totaal geen service

Innova Kapsalon op 09 december 2016 over CCV-Net in de categorie Internetproviders

Afgelopen dinsdag 6 dec 2016 CCV gebeld met de mededeling dat mijn pinautomaat niet werkt. Het blijkt dat mijn apparaat in de beveilingsmodus staat.
Daar ik geen servicecontract heb, moest ik dit contract afnemen à 168,00 euro en dan zouden ze binnen 8 uur een monteur sturen. Plus 99,00 euro voorrijkosten en dan nog de reparatie. Tot min verbijstering kwam er niemand. Telefonisch contact gehad, maar ze liepen achter met hun werk, dus er zou niemand komen. Ook de volgende dag weer gebeld en wat bleek? Er was niet eens een monteur uitgezet naar mij. Heb besloten om het servicecontract niet meer te nemen. Service is ver te zoeken. Mijn bank gebeld en zij heeft ook contact opgenomen met CCV. Helaas kreeg ook zij niets voor elkaar en zij zei mij dat dit echt niet kon. Ik ben volgende week dinsdag pas aan de beurt. Een hele week!!! zonder werkende pinautomaat in de drukke decembermaand. Belachelijk. Ik moet mijn klanten naar de bank sturen om contant te kunnen betalen. Dit kost een hoop negatieve energie. Al met al zeer teleurstellend die CCV.

Ik ben pas tevreden als er gewoon binnen 1 werkdag een oplossing was gekomen.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CCV-Net over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Over de planning van de CCV was ik zeer ontevreden...Heb vorige week uren aan de telefoon gehangen, wat veel tijd en negatieve energie kostte. Maar na een week kwam eindelijk de monteur, Ahmet was zijn naam...AKH...Wat een vriendelijk man en deed zijn werk ontzettend goed. Heeft mij nog een tip gegeven over mijn factuur van de KPN. De CCV mag zijn personeel op handen dragen met zulke werknemers. Om deze monteur eens in het zonnetje te zetten geef ik daarom deze positieve review. Bedankt Ahmet!!

Alle klachten die gemeld zijn door