Klacht: Onbetrouwbaar

op 17 mei 2019 over CCV-Net in de categorie Internetproviders

De overname van een aantal CCV contracten verliep uiterst moeizaam en langer dan nodig. De eerste telefonische screening duurde 45 minuten, het hemd werd van het lijf gevraagd. Meerdere malen onjuiste documenten toegestuurd gekregen, elk gesprek een andere medewerker aan de lijn, vervolgens meerdere waarschuwingen ontvangen, omdat de overname niet snel genoeg opgepakt zou worden. Tevens documenten ontvangen met gegevens die niet voor mijn firma bestemd waren. Bij het uiten van mijn slechte ervaringen, werd ik afgewimpeld met er is hier sprake van een menselijke fout, dat kan toch gebeuren?. Uiteindelijk werd mij tijdens de online screening voor de uiteindelijke afronding gevraagd een transactie te doen vanaf mijn privérekening, om zeker te zijn van de personen achter de firma. Dit terwijl CCV zelf grote fouten maakt en de privacy van bedrijven schendt. Dan nog te bedenken dat er per over te nemen contract tientallen euro’s aan administratiekosten worden gefactureerd.

Ik raad CCV ten alle tijden af. Het gebruik van pinterminals van bijv. Rabobank verloopt vlekkeloos.

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar CCV-Net over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door forzaf