Klacht: catering

sewram op 06 april 2018 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

KLM, milieuvervuiler
Daar waar iedereen zich de moeite getroost om het milieu zoveel mogelijk te besparen van schadelijke invloeden door de mens, werkt de KLM opzettelijk in het vervuilen en vernietigen van het milieu door zulke negatieve maatregelen in haar luchtvaartbeleid op te nemen. Als een grote luchtvaartorganisatie, neemt de KLM, helemaal geen maatschappelijke verantwoordelijkheid. Zo reisde ik per KLM via Schiphol naar Parijs en had voor een vegetarische maaltijd aangegeven. Dit meldde ik ook tijdens de vlucht aan de beeldschone stewardess. Zij vertelde mij heel lief aan dat ze wel kaas aan boord hadden, of dat voor mij acceptabel was. Ik nam er genoegen mee. Maar toen ik in volle vertrouwen een paar hapjes al binnen had verwerkt, merkte ik dat er een rare smaak aan zat, wat niet van kaas kon zijn. Bij nadere inspectie bleek de boterham geen kaas maar vlees te bevatten. Ik klaagde bij de beeldschone stewardess . ze bood mij haar excuses aan, maar de schade was al aangericht. Ze informeerde bij haar superieure collega, die ook naar mij toekwam om te vertellen dat ze geen vegetarische maaltijd op korte routes serveren. Dat klonk heel raar voor mij. KLM die geen rekening hield met zoveel vegetariërs en veganisten, die in heel Europa wonen! Ik werd pinda’s aangeboden, terwijl anderen van hun maaltijd smulden en genoten.
Een persoon weet waarom hij voor een bepaald soort voedsel kiest en daarvoor vraagt. Wat als ik er allergisch voor zou zijn en een hartaanval aan boord zou krijgen. Of als ik er allergisch voor was en gezondheidsklachten op zou lopen Ik ben vegetariër uit principiële spirituele redenen, wat door de KLM onmiddellijk teniet werd gedaan. Ook had ik allergisch kunnen zijn voor pinda’s en daaronder lijden. Ik zat dus de hele vlucht zonder voedsel. De KLM had ook als verantwoordelijke luchtvaartmaatschappij verzuimt op haar tickets te vermelden dat vegetariërs voor hun eigen maaltijd moesten zorgen en van huis uit moesten meenemen, want dat werd tijdens de vlucht niet geserveerd. Er zijn mensen die om gezondheidsredenen als diabetes op gezette tijden wat voedsel naar binnen moeten krijgen, maar de KLM houdt daar ook geen rekening mee. Ik moet constateren dat door zulke onkundige managers KLM al de verliezen lijdt en zich moet fuseren met andere luchtvaartmaatschappijen om overeind te kunnen blijven. De KLM met haar milieuonvriendelijke beleid heeft mij op de volgende wijze benadeeld.
-de KLM heeft het eerste artikel van de grondwet overtreden, door geen rekening te houden met mijn religie en overtuiging. Als een groot luchtvaartmaatschappij die internationaal opereert en passagiers van verschillende culturen en religiën vervoert, hoort te weten dat er ook mensen in haar vliegtuig reizen, die ander voedsel nuttigen dan het ongezonde voedsel wat zij prefereren. De KLM doet zich dus alsof zij hoger staat dan zij die om wat voor redenen dan ook vegetarisch voedsel kiezen te nuttigen. Het streelt de valse ego van de KLM in haar superieure gevoel.
-de KLM is ten laste te leggen van poging tot doodslag met voorbedachten rade. Want er zijn velen die allergisch zijn voor vlees en eraan dood kunnen gaan en toch serveert de KLM aan deze mensen voor hen dodelijk voedsel.
-de KLM is ten laste te leggen van het met opzet ziek maken van mensen, want velen zijn allergisch voor vleesproducten en kunnen erdoor vreselijk ziek worden. Maar de KLM schijnt er lak aan te hebben en dwingt mensen om onder valse voorwendsel voedsel dat gevaar betekent voor hun gezondheid te nuttigen.
-de KLM is ten laste te leggen voor het veroorzaken van trauma aan mensen, die vanwege hun spirituele geaardheid gedwongen worden om hun meditatie met angst uit te voeren. De angst gedachte dat hij iets verkeerd heeft gegeten, brengt hem uit balans en kan hij niet meer zo geconcentreerd mediteren.
-de KLM is ten laste te leggen dat zij het vertrouwen van mensen schade heeft toegebracht. De persoon vertrouwt geen voedsel en persoon meer en moet steeds blijven wat en door wie hij wordt aangeboden. Terwijl een spiritueel persoon zich juist mediteert om zijn vertrouwen in de mens te verstevigen, dreigt de KLM het teniet te doen.
-de KLM is er alleen op uit om mensen te bedriegen en op te lichten en is alleen uit op winstbejag.
– de KLM respecteert de gevoelens, cultuur en overtuiging van anderen niet en ook het milieu lapt het aan haar laars.
-de KLM draagt bij aan milieuvervuiling, want uit alle onderzoekingen blijkt hoeveel schade dierlijke afvalstoffen en het vlees voor het milieu en gezondheid is. Vlees is daarom uit het voedselschijf verdwenen. Maar de KLM probeert het terug op de voedselschuif te zetten.
-mijn hele spirituele vooruitgang is door het toedoen van de onverantwoordelijke KLM teniet gedaan.
-de KLM helpt het schadelijke vlees industrie in stand houden, die voor meeste vervuiling van bodem, water, lucht zorgt. Want door overschot aan mest en urine raakt de bodem vervuilt en daardoor het drinkwater en groente en fruit. En door de biogas van de mest van de dieren de lucht, die zorgen voor zure regen, waardoor er gewassen en bomen en planten worden vernietigd.
-dat het nuttigen van vlees schadelijk is voor de gezondheid en het milieu, door de KLM zo wordt genegeerd, kan alleen wijzen op onprofessionele managers, die alles wat met gezondheid en vervuiling te maken heeft veronachtzamen. Zulke onbekwame managers en ook raad van bestuur, hebben zeker nooit gehoord over: koeien ziekte, vogelpest, varkenspest, klauwzeer, salmonella teveel om op te noemen. Ook over dierenmishandeling in kleine hokjes, vegetatievernietiging en erosie voor het voedsel van slachtdieren voor de vleesindustrie.
Voordat ik mijn relaas naar de social media en andere media als TV, Radio en krant doe toekomen, wil ik eerst uw weerwoord. Ik attendeer u erop dat alles wat u zegt kan en zal tegen u gebruikt worden in een gerechtelijke zaak tegen u aangespannen. U heeft de tijd van 5 dagen hierop te reageren waarna ik een zaak zal moeten aanspannen tegen de KLM en het materiaal naar de media zal gaan.

afhankelijk hoe KLM reageert

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door