Klacht: Catawiki…hoe onpartijdig is de notaris?

op 12 september 2016 over Catawiki in de categorie Veilingen

Hallo,

Ik heb via Catawiki een kavel aangeboden. In eerste instantie met bodemprijs 750 EUR want dit wilde ik er minimaal voor hebben. De notaris schatte de waarde van het item op 1000-1500 euro.

Helaas eerste veiling hoogste bod 150 euro. Daarna kreeg ik een mail. Ik kon het kavel opnieuw aanbieden en moest zakken tot 500 EUR.

Ik heb aangegeven dat ik dit wel wilde maar het item niet ging verkopen voor 500 EUR.

Prijs aangepast en kavel opnieuw aangeboden. En je raadt het al…opeens wel een bod voor 500 EUR.

Ik heb toen meteen aangegeven dat ik het hier niet voor ging verkopen. Maar Catawiki bleef pushen…ik was verplicht.

Ik heb wederom aangegeven dat de biedende partij het voor 750 EUR kon kopen en niet minder.

Nu hebben ze mij verwijderd en geblokkeerd en dreigen ze met een factuur voor de gemaakte kosten??

Overlas lees ik over dit soort gevallen en ik vraag me af wat de controle is bij Catawiki? In hoeverre zijn de notarissen daar onpartijdig? Hoe kan het dat eerst niemand reageert op mijn kavel en vervolgens zakt de prijs en er biedt iemand…

Als Catawiki geen factuur stuurt en duidelijker informatie geeft!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Catawiki over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Angiesloes1981