Klacht: Niet ingeleverd producten

op 20 februari 2014 over Castle.nl in de categorie Telecomwinkels

Voor dat ik iets van hun gekregen hebben betaal ik factuur en ik ben inmiddels naar incasso gestuurd zonder dat ik weet dat ik al abonnement heb. Ik vind het niet normaal.

Ik wil graag mijn producten krijgen en recht is het recht

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Castle.nl over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Castle.nl in behandeling genomen

Bericht van Castle.nl

6 jaren geleden - Geachte mevrouw Zhekova,U heeft bij ons in september een nieuw abonnement besteld, in combinatie met een Samsung Galaxy Pocket Neo en een gratis Apple iPad 4 with Retina display. De contractafhandeling staat ingesteld op 'per post'.Voor de snelst mogelijke afhandeling vragen wij - aan de hand van de door u ingevulde gegevens - het bestelde abonnement aan en bij goedkeuring bestellen wij de door u bestelde producten. Het enige wat wij van u als klant verwachten en ook nodig hebben, is het door u ingevulde en ondertekende contract.- Wij hebben op 17 september de contracten per post naar uw adres verzonden. - Op 19 september hebben wij middels een automatisch gegenereerde e-mail aangegeven dat wij nog niet alle gegevens hebben ontvangen. - Op diezelfde dag hebben wij een e-mail er achter aan gestuurd om nog eens aan te geven welke gegevens er precies ontbreken. - Op 5 oktober hebben wij dezelfde mail opnieuw naar u verzonden. - Op 27 november hebben wij hetzelfde opnieuw verzonden.U neemt vervolgens pas contact met ons op op 18 februari 2014. U heeft met een collega gesproken en besloten alles alsnog naar ons op te sturen. We hebben alles ontvangen, echter ontbreekt er een kopie van uw buitenlandse paspoort.Op 20-2 (vandaag) hebben wij uw Bulgaarse ID kaart ontvangen. Wij hebben nog steeds een buitenlands paspoort nodig.Met andere woorden; wij kunnen vanaf hier maar zoveel doen als wij hebben gedaan. Wij hopen dan ook op begrip in deze situatie van de klant, daar wij naar verwachting hebben gehandeld. We kunnen nog steeds de order afhandelen - en dus de producten naar de klant verzenden, maar hebben daar de juiste gegevens voor nodig.Daarbij blijkt het dat u uw rekeningen aan Tele2 niet betaald heeft. Zolang u uw rekeningen niet betaald, kunnen wij ook niets verzenden.

Alle klachten die gemeld zijn door T. Zhekova