Klacht: defecte producten

op 22 april 2016 over Castle.nl in de categorie Telecomwinkels

Eind mei 2015 heb ik 2 Samsung producten afgenomen. Beide producten zijn defect.
telefoon toestel vanaf dag 1 en ook vermeld, geen service, ik moest het maar uitzoeken.
Maanden verder deed het toestel helemaal niks meer en is ruim 3 weken ter reparatie, geen recht op een leentoestel, dat kon niet bij dit contract is mij verteld bij het reparatiepunt. Kosten abonnement moet ik dus ook betalen voor niks!
De tablet geeft ook met de dag meer gebreken en dode pixels.
Helaas biedt castletelecom geen service en kun je het uitzoeken!

Een vergoeding van mijn maandtarief wat ik niet heb kunnen gebruiken omdat er geen recht op een leentoestel is.
en een vervangend toestel of tablet als excuus voor de ellende met de beide producten en de verschrikkelijke manier waarop zij service bieden.

Daarnaast lijkt het me handig dat zij niet meer doen aan kopen op afstand omdat ze geen service bieden aan deze klanten, wellicht doen ze meer voor klanten aan de balie.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Castle.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht lisette1985

4 jaren geleden - Tot op heden niks mogen vernemen van een oplossing. Van castle.nl Ik verwacht dan ook dat maandag 2 mei 2016 het bedrag van mijn abonnement kosten op mijn rekening staat.Abonnementskosten van 1 april 2016 t/m 30 april 2016 Aantal € 48,991 april 2016 - 30 april 2016 1x€ 0,00 1 april 2016 - 30 april 2016 1x€ 64,00 1 april 2016 - 30 april 2016 1x€ -15,01

Alle klachten die gemeld zijn door lisette1985