Klacht: Bestelling geplaatst en zomaar geannuleerd door Castle.

op 12 maart 2016 over Castle.nl in de categorie Telecomwinkels

Heb een abbonement bestelt bij Castle het was een Weekend aanbieding . Maandag krijg ik te horen dat het niet meer kan omdat mijn contract aanvraag is geweigerd. Nou provider gebeld zijden ze dat de contract aanvraag is GEANNULEERD door de aanvrager CASTLE. Het is niet geweigerd door de provider maar Castle zelf heeft het geannuleerd.
Nou castle proberen te bellen. Gelukkig heb ik onbeperkt bellen want ik zat 45 min in de wacht. Nadat ik eindelijk door kwam.
Zonder dat ik iets zij wist de medewerker al dat het gaat om me aanvraag.
Begon meteen met: Als je een negatieve bkr hebt dan kan het niet.
Wij kunnen uw aanvraag niet meer in behandeling nemen omdat het te laat is *Vrijdag is de bestelling geplaatst en maandag kon ik pas bellen*.
Zonder dat hij wist welke bestelling het was of met wie hij praat.
Nadat ik zij dat de provider zelf zij dat het door de aanvrager is geannuleerd werd ik gewoon in de wacht gezet.
Als je een aanbieding niet kan leveren moet je het ook niet aanbieden.

Tja de waarheid van hun horen op 1 vraag.
Heeft de provider het geweigerd of hebben jullie het geannuleerd.
Provider : Heeft zelf gezegd dat ze het niet hebben geweigerd.
Ze konden het niet eens in behandeling nemen omdat het zo snel was geannuleerd. En om nog ook te bewijzen dat er niks is met bkr of registraties. Vroeg de provider nog of ik per direct me abonnement telefonisch wil aanvragen en dan zou ze zelf het goedkeuren.
Castle.nl:
Geen antwoord meer gehad.
Na 45 min in de wacht kwam ik eindelijk door kreeg ik meteen een onzin verhaal en daarna werd ik zomaar in de wacht gezet.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Castle.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Veial