Klacht: Cassiere

op 06 oktober 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Cassiere weigert dubbele pin transactie ik en mijn partner willen allebei de helft pinnen met boopschappen doen wij doen dat altijd en overal en de cassiere zeg dat kan niet dat bestaat niet mij partner zeg dat doen we over al jullie zijn de eerste die dat niet doen ik zei wij doen het overal De helft pinnen
De datum en tijdstip van de gebeurtenis
06/01/2017 15:57
Kassa 2 nummer 82309

Wij komen nooit meer bij dirk van Den broek keizerswaard

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 10 oktober 2017 om 15:16 geantwoord

Beste mevrouw Chermain,
Bedankt voor uw bericht, vervelend dat u niet tevreden bent over uw bezoek aan onze Dirk winkel in Keizerswaard. Wij hebben hier navraag naar gedaan en hebben vernomen dat het niet mogelijk is om een totaalbedrag van 1 kassabon te splitsen in 2 pintransacties in deze winkel. Wat wel mogelijk is, is om de boodschappen te verdelen en hier dan 2 aparte kassabonnen voor te laten maken. Zo kunt u allebei 1 kassabon afrekenen. Excuses voor het ongemak.

Neemt u bij vragen gerust weer contact met mij op en ik wens u een fijne dag verder.
Klantenservice Dirk van den Broek

Alle klachten die gemeld zijn door Lilian chermain