Klacht: cashback airfryer wordt door philips geweigerd

op 02 mei 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Heb een mail gestuurd aan philips support/service waarom ik niets meer heb gehoord van de cashbackactie.
Ben telefonisch benaderd door philips en kreeg te horen dat ik niet voldeed aan de actievoorwaarden.
Dat deed ik m.i. wel maar de servicemedewerker gaf geen krimp. Er was geen ruimte voor enigerlei oplossing laat staan ruimte voor coulance.
Actievoorwaarden :
1. Binnen de actietijd melden bij philips. (heb ik gedaan)
2. scan van de streepjescode van de verpakking airfryer opsturen. (heb ik gedaan)
3. aankoopbewijs meesturen. (heb ik gedaan)
Dit alles in een geuploaded email.

Twistpunt is het aankoopbewijs. De servicemedewerker zegt dat dit de factuur diende te zijn. Ik zou zelfs een mail hebben gekregen naderhand dat ik de factuur nog moest opsturen. (nooit ontvangen door mij/volgens mij nu een smoes van philips)
Ik had als aankoopbewijs de orderbevestiging (email) opgestuurd. Op de orderbevestiging staat bij wie ik de airfryer heb gekocht. Ook dat ik inmiddels al heb betaald en voor wie de airfryer is en hoe duur en welk type airfryer het betreft. Voldoende gegevens om als aankoopbewijs door te kunnen gaan volgens mij. Ook volgens de consuwijzer !!
De philips-service-medewerker zocht spijkers op laag water om onder hun fout uit te kunnen komen. Door de starre houiding van philips voel ik me bekocht. Zonder de cashback had ik waarschijnlijk deze airfryer niet gekocht.

Alsnog de cashback van 30 euro uitbetalen aan mij.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door lgnep