Klacht: Cashback actie augustus 2016

op 22 september 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Op 7 augustus j.l. heb ik een ZIGGO-abonnement, afgesloten bij de ZIGGO stand in de MediaMarkt Amsterdam Arena, zoals vermeld van bovenstaande producten, met een actie van ZIGGO dat als ik een apparaat zou kopen dat ik 125,00 euro terug zou ontvangen op mijn bankrekeningnummer binnen 4 tot 6 weken na afsluiten van het abonnement. Voor de actie moest ik de aankoopbon en de kassabon scannen en zenden naar www.voordeelbijziggo.nl.
Heb gewacht tot en met vandaag 22 september en nog steeds niks van ZIGGO vernomen. Ik heb gebeld en de klantenservice medewerker wist in eerste instantie niet welke actie het inhield. Wat hebben de ZIGGO medewerkers nu gedaan. Ze hebben me op een verkeerde actie gezet. En i.p.v. dat ik de 125,00 euro terug actie heb gekregen, heb ik de 3 maanden kortingsactie gekregen van 25 euro per maand. Dit is niet wat ik afgesproken heb met ZIGGO en volgens de klantenservicemedewerker loopt de actie ook inmiddels niet meer en kon hij mij een extra maand korting geven op mijn abonnement. Volgens de factuur heb ik 59,95 euro korting gehad op mijn abonnement tot 1 november aanstaande. Dus voel ik mij benadeeld door ZIGGO voor iets meer dan 65 euro.

Ik ben tevreden om alsnog 65,05 euro terug te ontvangen op mijn bankrekening want het al reeds in korting verrekende bedrag kan niet meer teruggedraaid worden.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Samanna